Uw financiële partner

Wat kunnen wij voor u betekenen


Hét kantoor voor het uitbesteden van uw boekhouding en administratie in regio Almere


In de praktijk hebben ondernemers regelmatig hoofdpijnen van het verwerken van hun boekhouding en administratie. Niet alleen door tijdgebrek, maar ook omdat ze er gewoon geen zin in hebben en zich 100% willen richten op hun bedrijf. Toch is actuele financiële informatie over uw bedrijf essentieel voor een succesvolle bedrijfsvoering.

Nieuwenhuis Financieel Management ondersteunt ondernemers met het verwerken van de boekhouding en het indienen van loonaangiften en belastingaangiften. Ook verzorgen wij voor bedrijven de facturatie, het debiteurenbeheer en uitvoering van betalingsverkeer.  In overleg kunnen werkzaamheden op locatie worden uitgevoerd.

 

Uw boekhouding aan ons uitbesteden, hoe werkt dat?

Wij verwerken uw administratie, zodat uw boekhouding op orde is en actueel blijft. Vooraf bespreken we met u  de inrichting van uw administratie en leggen vast welke werkzaamheden wij oppakken en wat u zelf doet.

Samen bepalen we de wijze en frequentie van aanlevering van uw administratie. De administratie wordt veelal in ordners aangeleverd. Onze klanten kunnen ook gebruik maken van de mogelijkheden met de nieuwe software. Dit levert een aanzienlijke tijdsbesparing op. Hoe werkt het?

 

Hoe stuur ik de inkoopfacturen door?

Uw bonnen en inkoopfacturen scant of fotografeert u en stuurt u per email naar een speciaal emailadres dat is geopend voor uw administratie. U kunt dit dus ook onderweg vanaf uw smartfoon regelen. Zo raakt u nooit meer een bonnetje kwijt en heeft u direct uw administratie op orde.

 

Op welke manier worden mijn verkoopfacturen verwerkt?

Wij werken met factuursoftware die gekoppeld is aan de boekhoudsoftware, waardoor uw verkoopfacturen automatisch worden geboekt. Onze boekhouders richten uw factuurmodule in zodat de verkoopfacturen juist worden geboekt. Als u gebruik maakt van de factuursoftware brengen wij u een klein bedrag per maand extra in rekening. De kosten daarvan bespaart u weer omdat wij minder handmatige boekingen hoeven te doen.

 

Heb ik toegang tot actuele cijfers?

Wij bieden u 24/7 online toegang tot uw boekhouding. Als u de administratie op regelmatige basis aanlevert, beschikt u over actuele financiële informatie.

 

Voldoe ik aan de bewaarplicht?

Wij bieden onze klanten de mogelijkheid de facturen te bewaren in een digitaal archief die voldoet aan de wettelijke eisen van de bewaarplicht van de Belastingdienst.

 

Wij maken gebruik van de nieuwste administratie- en boekhoudsoftware waaronder Twinfield, Basecone, WeFact en Numbers. Gebruikt u andere software? Geen probleem. Samen met u bepalen we de werkwijze en inrichting van uw administratie.

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw administratie? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek op één van onze kantoren.

Voordelen van Nieuwenhuis Financieel Management



Up-to-date administratie met online toegang

24/7 toegang tot actuele cijfers.


Facturen aanleveren met de app

Tijdwinst voor u als ondernemer.


Inzicht met duidelijke rapportages

Uitstekende basis voor succes.


Binnen 24 uur terugkoppeling op uw vragen

Directe en heldere communicatie.

Scherpe tarieven

Wij hanteren duidelijke prijzen met veelal een vast maandtarief.  In de diverse pakketten zijn bij een reguliere administratie doorgaans alle boekhoudkundige en fiscale werkzaamheden opgenomen.

U betaalt een vast bedrag per maand met garantie dat alle werkzaamheden voor dat jaar worden gedaan, en u niet einde van het jaar voor een verrassing komt te staan met onverwachte kosten voor uw boekhouding.

Onze tarieven worden bepaald door een schatting gebaseerd op de grootte van de onderneming. Als uw onderneming groeit, groeit uw administratie mee. Wij stellen u tijdig op de hoogte over de extra werkzaamheden en de kosten daarvan.

Kom in contact met een van onze specialisten in regio Almere

Contact


Wilt u meer weten over het uitbesteden van uw boekhouding en administratie? Heeft u advies nodig of wilt u een andere vraag stellen?

Laat het ons gerust weten via onderstaand formulier. Hierin kunt u tevens aangeven naar welke andere diensten uw interesse uitgaat. Eén van onze specialisten neemt zo snel als mogelijk contact op om uw vragen te beantwoorden en te bespreken hoe wij u kunnen ondersteunen.

Uiteraard kunt u ook contact opnemen via telefoonnummer 085 – 065 63 60 .